The Basic Principles Of ثبت نام کد اقتصادی

Wiki Article

شمایی که فرق بین سایت اصلی کارگزاری و یه سایت دیگه رو که صرفا یه آموزش گذاشته رو نمیدونید تو بازار بورس به فنا میرید بهتره حواستون رو جمع کنید

برو قسمت پلکان وارد پلکان شو اگرهم رمزش یادت نیست بزن فراموشی رمز عبور کد ملی و شماره ای که قبلا ثبت کردی وارد کن بعد از اینکه رمز جدید گذاشتی و وارد شدی میتونی ایمیلت رو از اونجا تغییر بعدش نام کاربری و پسورد ورودی رو درخواست بده برات ایمیل کنن از اونجا هم نشد زنگ بزن پشتیبانی بگو ارسال کنن برات مهم تغییر ایمیله که اینجوری میتونی انجامش بدی اگر این هم نشد باید حضوری بری به یکی از شعب کارگزاری

برای احراز هویت میشه بجای حضور در کارگزاری به بانک شهر مراجعه کرد ؟

شماره پشتیبانی هیچ زمانی پاسخگو نیست و چت انلاین هم رباتی هست که کاربه جایی نمیبره.

/ پاسخ بنده دارای کد بورسی هستم. به دفتر پیشخوان جهت احراز هویت سجام مراجعه کردم گفتن ابتدا باید در کارگزاری مفید ثبت نام کنید. ولیکن بنده هنگامی که کد ملی و شماره موبایلم را وارد می کنم پیغام می دهد که شما از مشتریان مفید هستید و حساب کاربری دارید. در مرحله بعد با کد ملی و رمز عبور که وارد می شوم پیغام می دهد که مشتری گرامی خدمات آنلاین برای شما فعال نیست جهت فعالسازی خدمات به یکی از شعب کارگزاری مفید مراجعه کنید.

/ پاسخ سلام من نمام مراحل ثبت نام رو انجام دادم. الان ک میخوام خرید بزنم میگه فرایند ثبت نام تکمیل نشده. چیکار کنم

آدرس : تهران شیخ بهائی شمالی ضلع جنوب غربی میدان شیخ بهائی کوچه وحدت پلاک ۶ واحد ۳

/ پاسخ سلام. ثبت نام در سجام به معنی ثبت نام در مفید نیست و طبق مراحل ذکر شده در این مقاله بایستی در مفید نیز read more ثبت نام کنید.

برا ی مطالعه بیشتر در رابطه با ثبت برند به صفحه لینک شده مراجعه نمایید

ورود به بخش ثبت نام کامل پس از احراز هویت، باید اطلاعات کامل خود را در اختیار کارگزاری قرار دهید. این اطلاعات شامل اطلاعات فردی، اطلاعات تماسی، اطلاعات بانکی، اطلاعات شغلی، اطلاعات مالی و تکمیلی و مدارک می باشد، که در نهایت به مرحله پایان ثبت نام می رسید.

/ پاسخ سلام اگه کسی میدونه چطور باید بزنم تو سایت نزنه کابر مهمان

مدارک کارت بازرگانی جدید به دو دسته حقیقی و حقوقی تقسیم بندی می شود که به شرح زیر می باشد:

اشخاص حقیقی باید دارای پروانه ی کسب و کار از مراجع مربوطه بوده و محل فعالیت تجاری داشته باشند و شرایط لازم را برای اخذ کد اقتصادی داشته باشند.

/ پاسخ منم همین مشکل دارم اگه به نتیجه ای رسیدین به ما هم اعلام کنین :

Report this wiki page